Ge och ta...

De handlar om att ge å ta...
Inte uppoffringar utan satsningar...
Vänskap å kärlek är väldigt lika på många sätt...
Precis som gränsen mellan kärlek å hat är väldigt tunn...

Gårdagen va låååång men den här dan va ännu lääääääängre...
Ville flera ggr under dan bara gå hem å sova...Är så trött, hela tiden!!! Folket på jobbet märkte oxå de å frågade flera ggr va de är för fel på mej? Ja de undrar jag oxå...Trött, trött, ttrött:S
Åkte på å jobba imon oxå...hade behövt va ledig, har tusen saker att göra...Tur att jag jobbar kväll hinner jag städa å iaf gå på systemet...Hade egentligen velat ränna lite mer på stan, kolla om jag hittar mej nått fin tå ha på mej te nyår men får se om jag hinner me de...Får väl ta nån gammal trasa annars :p
Fick en fin kjol at syrran i julklapp som jag hade velat ha men den blev kvar i ötå...attans...

Hmmmm hade hebövt handla lite mat imon oxå...Mitt kulskåp gapar tomt...Nåja mamma har proppat me mej massa bullar å kakor när hon hörde att Rickard skulle komma upp..
- Här ta lite sånt här å lite bulla...Han är väl en gottegris?
Haha...jaaa han är väl de ;)
Får ta å använda julklappen som vi frick från Willys...400kr presentkort...
Nog får man lite mat för de iaf :)
Iaf tillräckligt så jag får laga oss en god middag på nyår...:)

Nu ska jag se klart filmen å vänta på att R ska ringa...:)

Gonatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0