Gott!!!!

Äntligen!!! Är denna dag oxå snart över å jag får krypa nej i min säng..
Hade vart ännu bättre om jag vetat att Rickard skulle skypa ner me mej ;) men så är inte fallet...
Hade faktiskt kunnat nöja mej me Anna oxå..hehe..
De är såååååå tråkigt å sova själv ju :(...
Är så kram å puss sugen nu oxå så helt galet!! Men de är jag alltid, men spec på söndagar...De är en mysdag..
Nåja...

Så ha man fått lite klirr i kassan ida...nice :)
Dan har gått fort oxå förutom när jag vid sju tiden började längta efter mina ostbågar å julmust som väntade på mej hemma..hehe..
Så nu sitter jag å vräker...Gott gott :D

Imon är jag ledig..
Då ska jag tvätta hela dagen lång.......

Nu glot lite tv så jag blir trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0