Gravid?

Ja uschdå....va tvungen å gå hem tidigare från joobet ida...
Satt på min rast allt gick bra, åt min mat..Rasten tog slut å satte mej i kassan å så kom ett plötsligt illamående..Försökte bita ihop men de gick inte, kallade fort på nån å ta över för mej å sprang in te personalr rummet, in på toa å jaaa uuuuuurk..:S...
Gick in te personalrummet, där satt alla me stora ögon inkls chefen..Sa att jag måt nog inte så bra å alla hade visst hört de..hehe..jajja..
Chefens först fråga va:  Är du gravid?
Svar: NEJ!!
Så de hjälptes inte jag for hem...Sov ett tag å spydde lite :S...
Nu börjar de känns bättre men mår fortfarande illa...
Stackras Rickard som ska komma...Hoppas jag inte smittar honom me nånting!! Å hoppas jag är frisk/friskare imon..
Men bestämde mej iaf för att vara bort från jobbet, kändes lika bra så jag inte smittar ner hela Willys..
Skulle nog inte uppskattas när dom ska på fest å allt imon :p

Nu se på Idol å vänta på my love!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0