Hemma...

...ja då va man hemma igen..
Känns väl sådär faktiskt..Skönt å vara hemma i sitt eget å sova i sin egen stora (:p) säng..
Men förutom de känns de bara skit...
Inge kul å lämna Rickard!! Önskar jag slapp göra de å bara stanna där me honom...Men neee som de ser ut funkar de ju inte, har ju faktiskt ett liv här upp..Eller liv å liv vet inte om de är så mycke te liv, jobbar å jaa är typ de enda jag gör..
Jag vill flytta ner!!!
Trivs så bra, känner mej hemma där..
Alla är så snälla å goa å jag tycker om varenda kotte :)
Å man lär känna folk bättre å bättre varje gång, så nu känns de lite som att de inte är Rickard vänner nå mer utan faktiskt mina oxå..hehe :D
Så fort allt ordnar sej så drar jag...är helt 100 på de nu!!

Shit va kul de va på festen igår oxå...hehe helt galet...

Nu ska jag försöka sova...
Imon är jag ledig ännu så ska försöka orka städa å ta fram lite jul :)

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

men gumman va skjoj!

2008-12-01 @ 08:33:56
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Helen

Kul å träffa dig i helgen! När kommer du nästa gång, eller när flyttar du hit? ;) kram

2008-12-01 @ 14:13:58
Postat av: Linda

Roligt att du trivs så bra där :) Då måste vi ju umgås, man vet ju aldrig när du får för dig att flytta :(

2008-12-01 @ 18:14:34
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0