Sååjaa..

Nu börjar jag sakta men säkert å komma över min lilla svacka..Alltid dom första dagarna som är värst efter att jag blir ensam igen, då tycker jag bara synd om mej själv..hehe (me all rätt tycker jag )..
Så denna da har vart ok...
Jobbet gick bra, dan gick fort...
Snön har börjat smälta bort, halt å blött ute...Inte kul..

Ringde pappa oxå å gav honom min önskelista..hihi..Va iofs en kort lista men en bra, sånt jag behöver..
Stor sorg va de hemma..Hampus har dött (thilda hamster) ..Hörde hur hon grät...Stackars lillgumman :(..
Kul me djur men oj vilken sorg sen när dom går bort..Uschdå vet exakt hur de känns, gör riktigt ont..
Sorg är nog den värsta känslan som finns...

Ska svara på nå komentarar på mina inlägg tror jag..
Helen jag kommer förhoppningsvis te sthlm igen i början av januari..Då måste vi hitta på nått skojj igen :)
Josse jag träffade Rickard i slutet av maj..(varför undrar du?)
Sådär jag..duktigt av mej ;p

Nu kolla lite Du blir va du äter..å äta godis å dricka julmust..haha..In your face Anna Skipper :p

Krams!

Kommentarer
Postat av: Helen

Låter bra! kram

2008-12-04 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0