Think positiv

Då är de samma visa igen...Just när svackan typ har gått över, är man happy happy i några dagar å så kommer svackan tebax när man blir ensam igen..
Koncentrerar  nog mej för mycke på de negativa..
Måste tänka på de positiva ist...Tänka på att jag är ju faktiskt kär å lycklig..
Inte att jag är ensam å övergiven för de är jag ju inte egnetligen..
Svårt å vara å från kärleken bara...Å nu blir de en lååååång tid...3 veckor ;(
Men ska försöka tänka:
På hur mycke vi tycker om varann
på att varenda lediga tid Rickard har vill han vara me mej å jag me honom
på att vi planerar på en framtid ihop
på att vi faktiskt kommer att se varann om "bara" 3 veckor
på att jag har nått å längta till å se fram emot
på att jag har nån som älskar mej
För de här är nog minst lika jobbigt för honom som för mej..
För hur lyckligt lottad är man inte eg. finns många många många ensamma männsikor här i världen å jag bara gnäller...Skäms på mej!!
Såja, känns redan bättre :)...
Fast kanske ändå inte, ni har nog lite förståelse för mej om jag deppar några dar

Ledig imon...Ska kolla om jag kanske har tur å får en tvätttid..
Annars träna kanske?

Åh guuuu va jag vill åka hem!!
Saknar mamma, pappa, syrran å kidesn..
Längtar te julen då får jag se alla..andra syrran å alla kidsen oxå..
Saknar min familj...Inte sett er på evigheter känns de som!! :(
Vill hem te mamma........






Kommentarer
Postat av: Tintti

Ookko sää mamman piika=)

2008-12-08 @ 06:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0