Tur att jag finns!

Japp skärpning va de här då...Yes, ska bli :p

Ska snart å jobba...Jour ikväll...De är kul, oftast iaf :)
Å imon ska jag jobba på kolonial hela dagen..De ska bli kul, lite omväxling...
Lite jobbigt å va i kassan nu me alla nya..Känns..Blir stressad å alla förlitar sej på mej ganska mycke...Ok, ska väl ta de som en positiv sak, å visst bra att dom frågar å vill lära sej..Men ibland blir de liiiiiite för mycke, spec när man börjar kl 16 i kassan å så springer folk å frågar vem är på rast/hur ser de ut me rasterna? ja hur ska jag veta,..
Så får jag gå å å kolla å upptäcka att rasterna är helt knas å så måste man börja styra upp...Tur att jag finns ;p hihi..

Nu har Rickard iaf bokat resa hit...Fanns lediga imorse när jag va å kolla..
Dom måste ha lagt in nå extra flyg eller nått...tur då ;)
Så fick ringa honom på morronen å stressa honom om de oxå..Ja som sagt tur att jag finns å styr upp allt ;)
Hoppas bara de lösr sej för honom på jobbet så han verkligen kan komma då, nåja nån borde väl ställa upp tycker jag!!
Bara å hoppas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0