Lilla flicka

Klant jag har vart i farten ida på jobbet...
Tappade massa saker, å allting gick såklart sönder..ett ex 8 liter fruktsoppa...De va mycke soppa på golvet :p...

Mamma ringde mej ida lite små förskräckt...Syrran hade visst berättat om mina planer..Men tor mamma förstod mej ändå teslut..Hon va väl mest orolig över att hon kommer att förlora sin dotter helt å bara se henne 2ggr om året...
Jag är ju trotts allt deras lilla babys ännu fast jag snart fyller 25..;)...Kommer nog vara deras lilla flicka tills jag skaffar mej min egen lilla baby..hehe..
Har iaf sagt upp min lghet nu..så om 3 månader blir man hemlös :p

Är de nån som följer Hells kitchen?
Isf Petrozza, är han inte för söt gubben?
Han påminner om min pappa så jag blir helt rörd när jag ser honom...Hehe..
Ååå saknar pappa, väldens bästa pappa!! :)
Åååå va jag vill åka hem..Behöver få lite kärlek från familjen!! Så jag överlever ensam ett tag igen...
Nåja imon blir de iaf pyjamasparty hos Anna, slipper jag sova själv :)

Men nu ska jag gå å sova....å helt själv...tyvärr....Gonatt


Mina pappa, jag å syrran





Kommentarer
Postat av: Tintti

Ei se auta vaikka saisitki lapsia, ooot silti mun pikku vauva=)

2008-12-12 @ 07:36:48
Postat av: syrran

klant maja=)=) hahaaa

2008-12-12 @ 07:56:00
Postat av: Anonym

Har en teori att vi (de yngsta) alltid kommer att vara "piika" sen spelar det ingen roll om vi har ett eget liv eller ej, det bara är så,,men det är ju som myhsigt ändå ;)

2008-12-12 @ 08:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0