En bra dag..:)

Ida har jag faktiskt planer för hela dagen..
Riktigt skönt å ha nått å göra en held da..Inte ofta de är så förutom när man jobbar en hel da förståss..
Har jobbat te 12, sen möte me chefen...De gick bra :)
Va å träna me Anna sen, lite kondition plus styrke..Vi körde ben ida, lär ju ite kunna gå imon..haha..
Aja skönt, då vet man att man tränat iaf :)..
Vart hem fort nu å duschat...Ska snart iväg igen..Ska träffa Malinorna från jobbet, vi ska äta lite middag å sen se film..
SATC filmen, har jui nte sett den ännu heller så börjar som bli dags :)
De ska bli riktigt trevligt!!
Ska sen sova över hos Anna :) Vi ska träna på morronen så..
En bra da!!
Å de bästa av allt är att jag tagit ut lite semester dagar...såååå...
JAG ÅKER TE STHLM REDAN PÅ LÖRDA!!!!!!!!!!!!:D
I'm so happy, happy, happy!!
Slipper jag vänta 1 vecka till, å så får jag vara där myyyycke längre!:)
Ist för 4 dar blir de typ 10!! hihiii...
Å TACK TACK MIN UNDERBARA SYSTER (marika) hade aldrig gått utan dej!!! Love u!!!!!!!!! :*


Jag å syrran njuter av en öl (eller två :p) sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag åker ner till Sthlm på fredag, stannar till onsdag. Hoppas du har det riktigt underbart! Brukar lyckas se Övertorneå-bor varje gång jag är där, kanske snubblar över dig :P

2008-11-19 @ 17:32:34
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å, va skoj umman, mys riktigt ordentliget ;)

2008-11-20 @ 09:03:00
Postat av: kankka

no vad gör man inte för sin lillasyster=)

2008-11-20 @ 11:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0