Jag är stolt...


Tycker dom här är lite roliga:
(taget från aftonbladets hemsida)

Lagt gymkort ligger
Gammal kärlek ringer aldrig
Se men inte röka
Finns de snopp finns de hopp

Ja dålig humör kanske :p

Jag är så stolt över mej...Har lyckats klanta till mej igen...Orkar inte ens gå in på detaljer...
Är bara tankspridd å klantig...Kan inte hjälpas..hehe..Thats me like it or not...

Kan iaf va stolt på riktigt att jag fått lgheten städad..
Å att jag imon ska stiga upp kl 07.00 för att tvätta...Om jag orkar :p
Har inte så mycke tvätt egentligen...

Hmmm jo besviken är jag oxå...men men..
Vet inte va jag hade förväntat mej egentligen men lite mer kanske?
Nåja...

Sovdags snart eller ja om 1-2 timmar..

Gonatt!

Justja Anna va en grym pernonligtränare, har värk i armar å mage ida...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0