Strömavbrott


Blev en lite fest på freda ändå...
Va ut på Cleo oxå, uscdå..inte värt..ska inte ut nu på läääääääänge..

Igår va de jobb hela dagen lång..
Kl 19.30 gick stömmen på Willys...
Blev mörkt som f*n...Min första tanka va: hjälp nu blir vi rånade:p
Tur att vi hade lite kunder å fick ut dom smidigt...
Folk hade ju kunnat plocka på sej va som helst utam att vi sett nått...
Sen va vi bara där i mörkret i typ 2 timmar innan de gick å laga...
Kl 21.50 var vi klara me allt....
Inte kul :(
Blev sängen direkt då jag kom hem..

Haft öppning ida..
Kom precis hem...
Ska hoppa i duschen snart, laga lite mat sen gå te Willys när Anna sluta kl19...
Ska hjälpa henna å möblera om..Flytta sängen..ho ho :p
Ska sova där oxå...:)
Har öppning imon så får jag sova lite längre iaf...så de blir bra..
Å länge sen jag umgåtts me min gumma oxå så de är väl på tiden :)





Önskar du vore här!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0