Tusen saker..

..att göra har jag nu inna jag ska åka iväg..
Hoh blev ju som lite impuls de här me å åka redan på lörda...men är de looooove så är de ;)..
Hade tur om f*n fick en tvätttid nu kl 12 så får jag me mej lite rena kläder..Hade ju annars tänkt ta me lite smuts å tvätta hos Rickard som har maskin i lgheten, men tur å slippa de :)
Måsta hinna städa lite oxå..INge kul å komma hem te en stökig lghet när man vart bort ett tag..
MÅste diska å laga mat, packa å ja massa sånt kul..
Justja måste hinna göra en kurs te jobbet oxå som tar typ 2 timmar :S
Vette f*n hur jag ska hinna me allt..Börjar jobba 16 ida te stänging sen imån 11-19 å så åker jag sen 11.45 på lörda..
Blir å stressa..
Men de kommer de å va värt :)

Ne nu har jag inte tid för de här nå mer :p

Kommentarer
Postat av: Lina

Nope, tragiskt hær vettu. men snart kommer jag hem ;)

2008-11-20 @ 22:34:21
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0