Halloween...

Scary halloween te er alla!! :p
Var väl egentligen igår men jag ska fira de ikväll så...



Äntligen är de denna dag jag längtat efter i några veckor nu...hehe.

Rickard landar i luleå ca 11.30...
13.10 åker bussen mot Kalix...
14.35  är vi framme i Kalix å då ska syrran å Martin hämta oss där ifrån..
Är väl i Ötå kring 15.30..
Då blir de å åka över te Finland å köpa lite cider/öl..
Sen bastu, ska bli grymt skönt!!
Å mat å party party...
Å om syrran får bestämma lär väl karaoke maskinen oxå sättas igång senare mot kvällen...hehe..

Lina!! eftersom vi båda haft bildrömmar om varann va ja tvungen å kolla upp va de betyder..
Bil:Pekar på förvandling till något nytt. För mental styrka å rörlighet..
(hmmm säger inte mej så mycke?)

Usch känner mej lite små bakis ida..
Blev ju liiiiite mer än 1 glas vin..hihi..ooops..
Men va som så mysigt å bara sitta å kolla Ido (Kevin är ju grym;p)l, tända ljus, nyduschad å smutta lite vin..
Så jag myste på ;)

Prata me TG gumman igår oxå...
Hon har de bra i Norge...Tur då :)
Allt löser sej alltid till de bästa teslut.......I know....
Måste fara å hälsa på henne :)...

Mycke resor jag måste göra...Mycke resor jag vill göra..
Vill åka te Norge..
Blivit bjuden te Göteborg...
Vill åka te Sthlm..
Vill åka te finkko å titta till min gullunge Luca...
Men hur ska man hinna me allt?
Hmmm...kanske efter jul?
Men känns för långt bort...
En Sthlms resa ska jag iaf hinne me före jul...

Jajaa ska sluta svammla nu å gå å klå pä mej å fixa till mej lite...

Hörs nog efter helgen först!!

Bye bye!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm..ja det var nå å fundera på de :p Har inte marika børjat køra i stan sjælv ænnu? :p

2008-11-01 @ 16:59:40
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0