Bjuda dej?

Jahaa...va ka man hitta på å skirva om ida då:p
Känner mej inte så fantasifull...
Haha jaaa kan ju berätta att jag blev bjuden på "dejt " när jag gick hem från jobbet..Haha!!
Kom nån "turk" (utlänning, kallar alla turkar:..:p) på sin cykel han hälsade..å körde sakta förbi..
Tänkte bara cykla vidare cykla vidare men nee nå visst väntar han på mej å börjar surra en massa..
Va som inte på humör men va ändå "trevlig" å pratade tebax..
Han frågar om han får:
- bjuda dej?
- bjuda på vad? undrar jag
- på kaffe?
- njaaa...nee..
- du bjuda mej? undarar han då..
Dara till me en lögn..
- Nee har min pojkvän hemma som väntar, tror inte han skulle bli så glad...
Nee inte ger han upp för de...Frågar va jag hetar var jag bor hur gammal jag är..
Å jag orkar inte så går över vägen fast jag inte brukar gå över där...
Han ropar nått efter mej men hör inte så jag knallar vidare.....
:p

Annars har dan vart bra..
Gått bra på jobbet...Har jourat å de är alltid kul å få vara på golvet lite då å då..
Nu sk jag mumsa vidare på min mörka choklad me smak av mandel å hallon..
Gooood-- men ska koka lite tea till så blir de ännu bättre ;)

Jaaa de va de de...
Ha de bra!!



Kommentarer
Postat av: ´´turk´´

stor skillnad mellan utlänning och turk,you should know better!

2008-10-15 @ 22:40:46
URL: http://sadick.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja inte lætt å bo stan sussa, du kan komma och inspektera NN om du vill ;)

2008-10-16 @ 07:57:07
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: "turk"finnen

Så jag som är finne, och det är ju du med. alltså vi är ju utlänningar. Menar du att vi är då turkar också?

2008-10-16 @ 13:50:41
Postat av: Lina

Ja du sussa, ja vet vad du menar. :) Sjælv har jag fått høra både flykting och invandrare samt utvandrare. Ær nog lite av en blandning ;)

2008-10-16 @ 18:29:12
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0