Hur tänkte jag?

....ja de undrar jag verkligen...
Vet inte va jar har trott att kl är eller när jag trott att jag ska börja jobba...
Har som stressat på här för fullt å nu insåg jag att jag först börjar jobba om 3 timmar...Ja nog är man virrig...
Stessat i onödan så nu har jag inget å göra :p
Ska gå te jobbet lite tidigare iaf, måste handla lite...Å så tar jag å äter min middag där innan jag börjar, blir bäst så :)
Ska joura ikväll, de är ganska kul, tiden går ju fort om inte annat å så är de bara 4 timmar...
Sen jobbar jag nästa gång först på månda kl 7...sweeeeet :) Dock inte å börja kl 7 på en månda, har alltid svårast å ta mej upp ur sängen på måndagar...men men....Jobbar på golvet på månda så de är kul iaf, kul me lite variation å inte bara kassa..Nog för att jag trivs i kassan de är inte de men jaaa, ni förstår :)..

Måste bara säga igen att jag är sååååå nöjd me mina nya jeans..Super sköna, ska alltid ha dom :p
Hehe nee men tror nog de är värt å satsa på lite dyrare jeans de känns att dom kostar, men de är värt de...
Köper alltid massa billiga skitar som sen ändå bara är osköna å ligger i skåpet å skräpar...
Så man tjänar på de i längden, ett par dyra som man använder ist för 5 par billiga som man inte använder...
Så är de ;)

Justaj!!  Shit!! måste ju packa oxå...Ojojo..tur att jag kom på de....
Åker ju tidigt imon å ikväll lär jag inte orka :p
Så nu fick jag nått å göra......

Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: sussu

hehe de stämmer de. :P riktigt jobbigt speciellt när man tänkt på en sak hela dan och sen bara försvinner det. :P

2008-10-01 @ 17:35:10
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0