Jag vill oxå!


Vill få veta lönen nu!!
Varför har inte jag fått veta? Åh...orkar inte ringa en tredje gån å fråga..Får väl vänta tills imon då...
Funderar dock på att gå å lämna nyckeln på willys då skulle jag kunna fråga igen..men vet inte om jag orkar :p känne rmej lite slö...
Diggar lite musik.. Darin feat kat deluna- Breathing you love...Bra :)
Borde fixa min mp3 spelare så skulle jag kanske känna mej mer motiverad till å ta promenader själv..
Sepc nu när vi ska sätta gång me stegtrvlingen på jobbet oxå..Vill ju inte va sämt iaf :p
Å dom ute på golvet får ju ganska mycke fördel, vi i kassan sitter ju mest still...Nåja är de tävling så är de, ska då ge gärnet..
Vi ska köra lagvis, hoppas jag får ett "bra" lag..Så man kan fara å träna ihop osv ;)..

Ska kanske fara å se Lules match ikväll..Hoppas hoppas jag får en biljett!!
Skulle va kul...Nåja vi fårväl se...

Nu koka kaffe å äta lite choklad:)
Kanske därför jag känne rmej så glad när jag äter choklad..Hmm neee har nog mer me dej å göra ;)

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0