Med stora steg...

Ojoj..glömde uppdatera igår...är nog första gången jag glömmer...
Eller glömde väl inte egentligen om jag ska vara ärlig...Skrev ett helt inlägg men ändrade mej sen å publierade de aldrig...
Vågade inte :p

Så helgen närmar sej igen me stora steg...Är ledig..(fast vill jobba) Så får väl hoppas att nån blir sjuk igen..:p
Ska gå lite på stan ifa på lörda tänkte jag..Behöver vanliga vardaskläder!! att de ska va så svårt å hitta sånt..Dras alltid te dom där festklädera, klänningar, toppar å kjolar..Behöver inget sånt..Fast är sugen på en ny klänning te halloween ;)
Vill ha en ny vinterjacka oxå..å skor behövs..Bra skor, varma skor..

Är bjuden på fest oxå lörda...
Skulle vara kul å gå ut å se lite folk..va ju som ett tag sen..
Men men vi får väl se om jag far :)

Har ont i halsen idag...å känner mej sådär tung i huvvet som jag brukar bli när jag är sjuk..usch:S

Nåja nu dicka upp mitt kaffe, ta ne dusch, laga mat å jobba..

Kommentarer
Postat av: Lina

kan hænda att jag ær hemma till halloween :) ær du i øtå då?

2008-10-23 @ 11:20:06
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter :)

2008-10-23 @ 11:24:57
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det ær inte helt omøjligt ;) Vet mer på måndag/tisdag om vi blir å komma men mest troligt :)

2008-10-23 @ 15:16:18
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0