Ojoj.....

....nya H&M katalogen har kommit idag..
Droppande in i min brevlåda me dunder å brak..
Massa fint fanns de iaf :)..Får mej å börja längta te våren/sommaren...
Hmmmm...å vintern har inte ens börjat ännu :(...
Eller jo började väl igår när vintertiden började iofs...

Vart på stan en snabbis ida..
In å ut på Gina...Köpte en tröja bara...Inget annat...Kan kontrolera min shoppnig trotts allt, har väl lär mej. eller blivit tvungen å lära mej...

Å jaaa gubben som skulle kolla på min lghet har inte hört av sej....lite less jag ääääär...
Fast iof så känn de inte sååååå farligt..
Gjort om lite i min lghet ida, bytt gardiner, lagt upp lite "nya" tavlor...
Bytt färg i sovrumet från grått/brunt te röd mysigt ;)...
Så har som lite mys här hemma nu så de känns bra ändå...
Å hyran är ju oxå betald så :p
Tror jag har mest ångest alltid över hyran just när lönen kommer men sen är de inte så farligt ändå trotts allt...

Fick höra nå tråkigt oxå..
Lövbiten har gått i kk...tråkigt...Lövbiten va ju ändå en del av lilla övertorneå tycker jag..

Jajaaaa nu är mina ägg klara...
Dom får inte bli hårdkokta :p

bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0