Såhär tråkigt har jag nu :p

DAGENS:

Klädsel: Pyjamas å sen byxor under (haha kallt ju )

Frisyr: Fast i en slarvig knut

Låt: Michelle Williams - The greates

Tv: Inget just nu..ska väl se nått snart

Vill ha: Mycke :p Men mest just nu lite närhet kankse...

Tråkigaste: Att jag är grymt sugen på godis :p

Roligaste: Att jag snart får gå å sova...heh..

 

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Jag å Rickard ;)

Såg dig gråta: Theres

Fick dig att gråta: Jag själv

Fick dig att börja skratta: Nån kund på jobbet ida...

Du gick på bio med: Rickard

Skickade ett e-mail till dig: Facebook skit

Skickade ett SMS till dig: Anna

Skickade ett lunarinlägg till dig: Vet ej inte vart in där på lääääääänge

 

EXTRA:

Vad är du mest rädd för: Att nåt hemskt ska hända

Vart vill du gifta dig: Hemma i Ötå

Vem hatar du verkligen: Hatar ingen

Varit kär: Ja klart ;)

Kör du bil: Nope

Har du ett jobb: Yes, willy willys

Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast ja...

Är du ett hälsofreak: Hehe neee, skulle nog kunna vara lite nyttigare :p

Är du ensam nu: Ja :( buhuuuu

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Skumma låtar som jag inte vet vart dom kommer ifrån

 

FAVORIT:

Rum i huset: Huset? haha

Typ av musik: Mest rnb

Parfym: Kate moss

Månad: Maj- aug

Mat: Gott kött å vin ;)

Dricka: Cola zero

Godis: Salta å lakrits

Tidning: Veckans nu...(heter den så?)

Film: Finns för många bra

Djur: Katt?

 

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nope

Köpt någonting: Ja

Sjungit: Ja..always :p

Sagt att du sälskar någon : Neee...

Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Kanske :p

Träffat någon ny: Kanske nån ny kund på willys, inte vet jag....

Saknat någon: Ja!!!!!

Kramat någon: Yes...

Kissed someone: Nej

Ätit: Ja


 

Kul de här va då :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0