Skade glädje...

 ...är den enda sanna glädjen? Hehe..
Blir inge hockey för boysen..Halva Kärpät laget har fått matförgiftning...
Så går de när man inte bjuder me mej:p
Nee skojja....tråkigt för dom...
Å hade vart kul för oss å få umgås lite utan killarna...Dom bara gnäller...På bla våran musiksmak :p
Som nu försöker jag digga musik men dom ber mej å sänka volumen hela tiden...voi voi.....

Måste damsuga snart....kul :p....Är typ de jobbigsate jag vet...förrutom å diska ...
Sen blir  de å göra sej fin för dopet...
Bastu först!!
Ska ha min nya lila skjortklänning!! It's nice :)

Sovit grymt dåligt...4 ungar å jag i samma rum..Ni kan ju tänka er..
En har snarkat!! :S
Så går de väl när man inte har nån kille me sej då får man sova me kidsen...haha :p

Jajaaa...Hörs kanske senare...Nu ska jag gå å göra nått annat...

Bye bye.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0