Suomi

yes...då va man i finland..
Så kommer hålla mej lite anonym...Inge onödigt messande å absolut inget ringade å aldrig att jag svarar om nån ringer till min mob = dyrt (är jag snål nu...jaaa;))
Så skönt å hänga me syrrorna...always :)
Är lite trött dock...blir väl å sova snart...
Fan killarna ska fara å se Kärpät imon (finsk hockey)
Hade velat fara å se men inte har nån sagt nått te mej inte...
Ajaaa....
Syrran snackar om å komma te Luleå å se luleåhockey nån helg...Får se när de blir..säkert nästa år:p

Ja vart hos frissan oxå...Inte helt nöjd..Blev kort tyckte jag :S å jag som sparat så länge....åh...

Jajaa...tror jag ska ta mej en kall öl nu faktiskt om inte annat så sover jag iaf lite bättre ..hehe!!
Bild:Flag of Finland.svg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0