Bråk...

Drömde inatt att jag bråkade me syrran..
Hon va typ less på mej för att jag är hem så ofta :S..Jag va jätte lessen å arg...Sa te henne att jag aldrig ska prata me henne igen..De va en hemsk mardröm..
Såhär stod de i min drömbok:



Bråk:
undertryckt aggression
och en längtan efter fysisk närhet

De me närhet stämmer iaf..men aggression..hmm nja?

Varit effektiv nu på morronen...Hunnit göra de ena å de andra..
Nu är de bara å duscha å käka/göra lunch å göra sej lite fredasfin som är kvar att göra..
Ska nog fara å hänga me Linda (å andreas är väl oxå me:p) ikväll...Se lite Idol å så..
Kanske tom sover över om jag inte orkar/hinner me sista bussen...Går ju lite dåligt me bussar tycker jag..
Men de ska bli kul..Dom är så snälla så båda två :)..
Å imon ska jag bjuda på midda å se stjänor på is :)..
Lugn å skön helg alltså tesammans me bästa vännerna.... kan inte bli så mycke bätte ;)
Skulle ju kunna åka te ötå oxå...hmmm :p...hehe..(pik anna, pik pik pik ;p)

Nu duscha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0