Oväntat besök


Ida har alla mina vänner vart anonyma..Va gör ni? :p
Fick ett samtal från Norge iaf, Theres som ringde...Blev riktigt glad :)
Vi hann uppdatera varanna lite iaf om va som hänt å händer innan hon va tvungen till å rusa...
Nåja dom verkar trivas å ha de bra de är de viktigaste...
Skulle vela hälsa på där oxå..Men hur ska man få tid me de då?
Är inte så mycke tid innan julen är här å då är de bara jobb som gäller...Längtar inte till julstressen precis...
Säger redan nu att några julklappar får ingen av mej :p


Nu skulle jag vela ligga i badkaret...
Me tända ljus..
Massa skum..
Varmt vatten..
Ett glas vin..
Å me dej!!



Your the greatest!!


Såg Criminal Minds just..Bra grejjer..:)..Lite läskigt...va å kolla säkert 5 ggr att min dörr verkligen va låst..haha..
Har lite tvångstankar gällande de där...Alltid innan jag ska sova oxå så kollar jag flera ggr...Inte sååå kul om man skulle få oväntat besök mitt i natten :S..
Har ju massa cp störda (på riktigt alltså) som bor här längst ner i huset..En brukar åka hiss fram å tebax i bara kallingar å så ibland när man åker hiss förbi deras våning står han där i bara kallingar å glor in i hissen...haha..ajaa lite kul ändå..Är ju inte så att jag är rädd för dom eller så men jaa...ändå..
Sen en gång hörde jag att nån la in nyckeln i dörren i min dörr å börja försöka låsa upp!! Massa tankar hann komma...
Men dom tog sej inte in, dom insåg väl att dom hade hamna på fel våning :p..

Ne nu är de dags å sova...
Najt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0