Är jag tråkig?

Usch va jag är mätt men ska inte klaga för jag fick min middag, tack så mycket =)
Fick choklad oxå te eftrerätt nya marabou Amigo...såååå god!!

Håller på å göra mej redo för sängen..
Japp de är sant! Redan tänker ni då? Freda å allt?
Men börjar jobba tidigt imon, å sen ska jag orka umgås me brudarna oxå...Dricka vin...Å kanske kanske kanske går jag ut, men bara kanske ;)...
Längtar iaf till imon, tror de blir kul...Kan inte bli nå annat =)

Ska fara te Anna direkt efter jobbet jag slutar 16 hon 17 så far dit...sover tills hon kommer hem =p
Sen fixa å dona oss tesammans...Uppdatera varann lite om va som hänt, har inte umgåtts me henne på 2 vackor...herre guuuud ;p...

Ne nu packa färdigt allt tills imon....Gonatt!!




Fin vinbox ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0