En enkel förklarning...

Nu ska jag ta å berätta om min lördakväll...:p
Skulle ju på festa då, va fixad å klar...Väntade på Sascha..
Sen slog de mej  helt plötsligt att jag inte orkar fara, att kl va för mycke (den va typ 21.30) å att jag ändå inte skulle hinna va nå länge..
Fick dåligt samveta, men är man inte på humör å orkar man inte så va gör man..Nåja Josse förstod mej iaf ;)
Va tvungen å ringa syrran oxå å beklaga mej å fråga va som hänt me mej egentligen..
Jag har alltid alltdi varit den som vill umgås, gå ut, festa ha kul..Hatat att sitta hemma en lörda kväll...Å nu känns de som att de är de enda jag vill göra....konstigt....
Men men min kära syster hade en enkel förklaring...hihi ;)

Nåja får fara å hälsa på brudarna i Norge ist =D

Bara idag å imon kvar så har jag haft min långa arbetssträcka på 18 dar....hohooo..ska bli najs å vare ledig på tisda, då ska de tvättas dock :(...
Men tror jag ska gå på stan å köpa mej nån liten belönong för att jag ÄR ju så himla duktig :p haha....

Nu dricka lite mer kaffe så jag vaknar...CIOA!!!


!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0