En snabbis.....

Tänkte försöka hinna skriva här lite snabbt innan jag går te jobbet för annars lär jag inte hinna skriva på hela dan..
Har fullt upp..
Först jobb sen fort hem å fixa till mej sen vidare på fest...
Nu lämnar Josse å Joanna oss oxå =( Helt galet!
Först Bea å sen Theres...saknar er redan!!
Blir lugnt för min del ikväll dock....jobb imon oxå...å så tycker jag inte att de är så kul å gå ut nå mer som sagt...
(Fast är ju iosf lönings helg så skulle ju kunna va värt...hmmmmm =D)
Trivs här hemma, alone =p hehe...vet inte riktigt va som hänt me mej......?
Ne men jag å Anna har planer ;)

Ja usch å fy va trött jag är ida, men men måste tänka på pengarna som rullar in på helgerna när man jobbar...Helt klart värt!!

Ne nu måste jag gå...Brottom blev de nästan...BYE!!!


Å du är bara för konstig ibland.........................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0