I'm still a rockstar

Tonight I'm alright,  I'm  just fine!!
Yes haft en bra da ida =)..

Blev jobb ida fast jag hade egentligen planerat å tvätta...har många många många veckors tvätt liggande..
Men neeeeed money :p..Får jobba helgen oxå, vilket känns grymt skönt slipper jag ha sån ångest för att jag gav bort min förra helg..
Blir ju lite mys me gosgummorna te helgen oxå, lite vin å sånt kul =)
Börjar som fatta lite smått att  alla kommer lämna mej...Ojoj va jag kommer sakna er ;(
Tur att jag har några andra super underbara härliga människor kvar här ändå annars skulle jag gå under..
Ni vet vilka ni är så ta åt er...Love u ;)


Jag längtar till nånting, vet inte till vad..Kanske längtar jag efter någon?;)...
Jo klart jag längtar efter någon!!
Jobbigt å vänta å längta, jag som hatar å vänta..Men den som väntar på något gott......;) kan aldrig aldrig vänta för länge? Men är iaf inge bra på att vara ensam....Hur gör ni mina vänner?:p Nåja....
Hur som helst så vill jag ha november NU!!!! Blir väl sthlm då...Julhandla, Anna? =)




Ta hand om dej....och varann ;)...Kraaaaaaaaam!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det måste bli Sthlm!! :) haha måste bara sluta slösa å komma in i sparandet först :D

2008-09-17 @ 22:57:56
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0