Jaaa tack!!!

Home sweet home...
Hemma i luleå igen men vet inte om de känns så sweet..känns mest jobbigt för här har jag ingen som lagar mat åt mej å tar hand om mej :p..Här är jag mest bara själv, i min stora lägenhet som gör att jag känner mej ännu mer ensam..nåååja=)

Suttit i buss i 3 timmar..trött som bara den!! Kunde inte ens sova för nån satt bakom mej å smaskade på sitt toy högt!!:p

Ska gå extra tidigt te jobbet ida, ta en runda runt sjön ist för att gå rakt te jobbet..
Startade me en bra frukost oxå..KÄnner mej inte sååå motiveread å börja nya livet ida, ännu förkyld å så...
Men nu är de SLUT me undanflykter har skjutit upp de här i 2 månader!! så nu jäääävlar ;)
Fick extra kick i baken när syrrans man klämde lite på mina överarmar (vilka jag alltid alltid har hatat å haft komplex för) å sa..Sussa du har gått upp i vikt....JAAAA TACK, jag veeeeeet!!!!!!!! :p

Vänta bara ;p



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, nytt liv, vad duktig du är! Jag är för lat :P

Skulle bara visa att jag snokat runt lite här, kram till dig vännen!

2008-09-16 @ 19:29:47
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0