Lite nöjd är jag ju ;)

Såja nu har jag shoppat färdigt...Hittade lite iaf ;)
* Jeans, (lewis twiste) Grymt sköna...å fina =)
* En lång går/svart kofta från Gina
* Lila leggins oxå från Gina
* Trosor från Lindex
* Svart polo kofta från Vero moda (oxå lång)
* Jätte gulligt duschdrapperi (mitt gammla har jag förstört me hårfärg:p)
* Svarta stövlar från Din sko
Plus att jag fick mitt H&M paket..hihi
* Lila skjortklänning
* Svart lång tröja
* Svart stickad väst
* Rosa kofta
* 2 bhar
* 2 par trosor
* Snobben nattlinne :p
* Halsband
Så nu har jag lite nytt iaf å ha på mej..Massa sköna långa tröjor som jag bara kan ha me leggins, är ju inte riktigt jeans typen..hatar byxor :p..obekvämt....
Så jag är nöjd me min stanrunda :) (ist för barrunda haha!! fattar ni? :p)
Blev ganska mycke svart å lila ser jag här nu på min lista...hmm nåja är ju fint så :)
Å sen när jag ännu får fixat håret på freda så är jag redo för vintern!!

Känner mej otroligt glad idag!! :)
Kommer nog iofs gå över om 2 timmar när jag börjar tvätta :p..hehe neeeh...
Fixade ny nyckel oxå 315kr...bläääh...onödigt som sagt...


Nu börja laga lite mat, bunkra upp...
Puss på er mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0