Såååjaaa...

...ännu en arbetsdag avklarad..Känner mej som i bra from, dagarna bara flyger förbi å de mesta går bra..
Å jag är bara allmänt nöjd me livet just nu =)..

Sovir hos Anna inattt...
Hon kom på den smarta ide`n igår på jobbet att vi skulle fara te henne  efter jobbet, göra lite varmamackor å kolla film..
Å de lät ju toppen så jag haka på...De va gott =) törst inte ens skriva hur gott, hur många mackor var vi åt... tsssss =p...

Fick ett erbjudanede nyss...Flytta te sthlm, lghet å allt skulle va fixat mest troligt...
Kom väldigt hastigt å lustigt men grymt sugen blev jag..
Har ju som funderat på å göra de, nångång i framtiden kanske ;)...
Så nu ska jag allvarligt ta mej en seriös funderare!!!
Måste veta ganska snart hur jag gör...
Men har ju en lghet å bli av me isf, plus att jobb måste ju fixas...Så får se hur fort Ida å Stina måste ha svar...
Men de skulle va sååååå kul..
Å funkar de inte så är de alltid lätt å komma hem igen =)

Shit va jag vill ha snus nu.....
Har inge å ska inte köpa så kanske jag kan sluta =p...


Jajaa, ska koka mej lite te å slå på nån film tror jag..





Kommentarer
Postat av: TesssG

JAAA!! men de tycker jag här kan du inte stanna=P börja leta jobb för fullt finns ju massor, å du är en klippa kan få vilket jobb som helst;)

puusss

2008-09-22 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0