So here I'am...

Då måste ju bara jag oxå prova på detta bloggande eftersom att alla andra oxå gör de (man kan ju inte vara sämre:p) sen om de är nått för mej lär vi se sen...

Helgen har jag spenderat i me familjen hemma i Övertorneå...Träffat nyaste familjemedlemmen, lilla Luca (tror han ska heta så) Så söt liten pojk!!!!!! nr 1 på min lista över favoritkillar...Nån som halka ner lite;)
De blev mycke mys, god mat, vin å spel =)  Så nu känns de sådär lagom dags å börja nya livet...
Nya livet =
- nykter
- träna
- inga skräpmat
- spara pengar
= Booooring..men måste man så måste man :p

Äntligen är denna månda oxå slut...Me dont like måndagar :S
Gonatt!!


 Min favvo kille =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0