Världens bästa

Då va de freda imon igen..Dagarna bara flyger iväg...tur då ;)

Satt jäkligt bra me lön ida kan jag ju säga..
Va å storhandlade mat å då mena jag verkligen storhandlade..aldrig handlat sådär mycke...
Blev faktiskt bara nyttiga saker, inte ens lite godis :p
Så nu kanske jag klara mej hela månaden, eller njaa...?

Fått tid te frissan oxå, (syrran fixa, tack för de) i finland nästa freda..Billigt å bra :) å behövs, vet inte när jag klippt mej senast..hehe..illa...

Tänkte beställa en ny digital kamera...fiiiina är den (rosa), men måste fundera lite till å se över min ekonomi..
Å se om de kanke blir en weekend ;), då måste jag spara spara spara!! Men skulle va kul me kamera å få lite bilder, min gick ju sände för ganska länge sen :/
Ska iaf köpa nya jeans å stövlar först av allt..

På tal om min syster...har nog världens bästa storasystrar...dom gör nog allt för mej ;)
Fast dom kallar mej bortskämd :p men dom vet att jag ger tebax så mycke jag bara kan...
Love u my dear sisters!!


Jag å syrran förra sommaren


Syrrorna


Kankka :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0