De blev som de blev

Hahaha...jajajaaa...Så känner jag för gådagen typ...=p...
Ne men seriöst fan, for hem å sov typ kl 22...Jag har verkligen blivit en tråk!! Ååååå...=(
Nåja va kul så länge de varade...
Sitta å surra lite me alla å så...Hade ju ändå inte tänkt å gå ut så spelar ju egentligen ingen roll att jag for hem...
Är visst ändå en till hejdå fest nästa helg??
Men då får Josse å Joanna...I'll be there =)...

Roligast va de nog ändå igår hos Anna innan..
Vi korkade upp vinflaskan direkt då vi kom hem...Fixade oss fina å surrade på om allt å inget..Lyssnade på bra musik..
Å så ringde min soldat oxå mitt i allt...his soooo sweeeeeeet ;)

Känns ida som att jag skulle vart ut...Lite dålig är jag...Huvvet dunkar...Uschdå!!
Är nog vinet, inte bra å gå å lägga sej fuller =p..
Måste nog ladda upp me en Friscoburgare sen innan jobbet ....mmmm...
Cola Zero skulle jag vela ha nu...Orkar fan inte gå å köpa...Långt te coop ju (typ 100meter) =p

Jajja...Om man skulle duscha å bli lite fräsch(are)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0