Inte utan dej...

Jadu va skulle jag göra utan dej egentligen....
Tack!!!
För att du alltid finns där..
Alltid ställer upp..
Hjälper mej..
Håller mej sällskap när jag känner mej ensam..
Du är en otroligt bra vän!!
Hoppas du alltid kommer att finnas där, kan inte tänka mej ett liv utan dej...
Men....
"I finally found somebody else
who really wants to make me feel
things that I've been missing so long..."

Usch nu blev jag lite lessen

Haft utbildning me jobbet idag..Va ganska trevligt faktiskt..Sen fick vi massa gott å äta oxå, alltid ett plus ;p
Har nu städat i 3 timmar...Blääää....tråkigt men behövdes verkligen!!
Å känns grymt skönt att de är gjort...

Fick äntligen min box oxå, så nu ser jag massa massa kanaler...Kan kanske se hockey på torsda =D..Ska egentligen inte se alla kanalerna som jag ser nu så kan hända att dom försvinner...
Levt utan tv typ 2 veckor, eller sett 1, 2 å 4an =p..
Kalarde mej ändå ganska bra, trodde första jag skulle bli galen men men icke..


Kanske promm me Anna senare, är ju super fint väder om inte annat..
Får se om  vi orkar ;)


Ett låttips : Michelle Williams - We break the dawn










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0