Bitter

Finns helt sjukt mycke bittra människor, märker de på kunder som handlar...Mest gammlingar men inte bara, ibland kan de vara typ 30-40 åriga kvinnor...Som knappt hälsar, ler aldrig å surar bara..
Usch jag hoppas aldrig att jag blir en bitter gamling...Tycker de är sorligt...
Ett ex från ida, en gubbe slänger upp varor på kassabandet ser sur ut som fan...Säger inte hej frågar bara surt va de kostar innan jag ens hunnit slå in allt å sen när han packar ihop sina varor så ropar han:
- ÖH flicka va har du gjort me min kyckling?!!!
Säger att han inte ens köpt nån, då ser han förbannad ut som fan...
Inte mitt fel att han glömt å köpa sin jä*la kyckling...
Haha jajja!

Ne nu är jag trött, ska göra mej redo för att sova...
Gonatt


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahahaha :D

2009-04-14 @ 23:23:54
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0