Dessa måndagar...

...tror tom solen är less på måndagar, den lyser aldrig då...

It's a beautiful day -----> NOT
Inte när Susanna Mäki har en ledig da inte, då håller sej solen gömd bakom molnen..arg jag blir..
Igår fick man se alla glada människor som kom in för att köpa korv, luktade grillrök å skoter å va lite sådär fint solbrända i ansiktet efter att dom vart ute på isen..Jo blev lite avis...Å tänkte imon, imon kan jag oxå...Men neeee...
Attans! har aldrig vädret på min sida...Nå får hålla mej i sängen, ligger ganska bra här men en kopp kaffe brevid mej :)
Plus att helgen sööööööööög (på jobbet) folk som faaaaaan, sitta i kassan som faaaaaan, ont i ryggen som faaaaaaaam :(
Men vem klagar ;)
En tröst va ju iaf att jag efter jobbet igår sprang upp te Annie å fick nybakta muffins, men blåbär!!! De va mums :D

Vaknat me tuppen ida..Japp kl 06.55 ringde min kl..
Va tvungen å ringa å boka in ett viktigt möte...
Annars hade storasysteryster Marika Mäki vart på mej som ett argt bi ;p
Så nu vet jag inte hur jag ska fördriva resten av min lediga da...
Skulle behöva gå te apoteket iaf, min allergi är på G...Men som Anna så snällt sa igår
- då vet man att våren är här iaf
Mmm tack Anna ;p
På tal om Anna...Grrr.. hon å Annie har vart elaka mot mej...Dom fick mej tom nästan å gråta på freda..
Haha iofs visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta...Nåja, lite kul va de väl kan jag erkänna nu efteråt :p

Jajja...ska gå å slänga i mina arbetskläder i tvätten nu tycker de är dags för grannarna oxå att vakna :p
Har jag sagt hur underbart de är me egen tvättmaskin? Å diskmaskin ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

bra att du lyssnar på mej=)=)

2009-04-06 @ 09:47:24
Postat av: Lina

Ja de blir ingen skoter på dig iår, du får njuta næsta år istællet ;)

2009-04-06 @ 09:48:10
Postat av: Angelica

06.55, du får ju sova en hel timme mer än mig :P Blir det något Övertorneå till påsk eller jobbar och sliter du i Lule?

2009-04-06 @ 20:16:17
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0