Fredakväll

Blev just besviken när jag såg att kl visade 22.50 å jag ligger i sängen redan...
Freda å allt..Men finns ju inget å göra å inget på tv, så what to do?
Hade kunnat sitta hos Annie å bygga pussel hela natten men ska orka mej upp tidigt så iofs bra att jag håller mej här hemma å kanske kan somar snart...
Men just nu är jag uppe i varv, rastlös osm tusan men kan tänka mej att om sådär 30 min så ligger jag nog å snarkar (inte för att jag snarkar men iaf ;))
Fan va kul de är me pussel!!
Hade nästan glömt bort de...Förr va de jultradition...Not no more...
Nu får jag skapa en egna pussletradition :)

Ja jag visste ju de, börjar redan gärspa...Min säng är magisk eller bara grymt skön ;)

Jajja...Gonatt!!



Kommentarer
Postat av: syrran

va inte besviken,min kl visade 22.00 igår när jag gick o la mej,fast jag är ledig!!!=)

2009-04-18 @ 11:40:50
Postat av: Linda

Pussel är kul, riktigt kul :D

2009-04-18 @ 14:01:59
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Mirry

Hej!

Vilken snygg blogg du har!

Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-19 @ 16:01:01
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Nadja

Haha, men klart du kan. Det är roligt när andra är lyckliga =) Så skriv du också! Då har jag nåt att läsa nu när jag inte kan sova =)

2009-04-19 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0