Humöret

Ja mitt humör svänger upp  ner..
Vart helt hemskt..Känner inte igen mej själv..
Gråter för inget å då menar jag verkligen INGET...Går nog inte ens å skämta me mej nå mer, är lite rädd själv oxå...Vet inte hur jag reagerar på saker..
Hur ska de gå på jobbet om nån kund är dum me mej?:p
Just nu känns allt väldigt tung...Är typ skit lessen för ingenting...Vet inte ens va jag är lessen över..
Va har jag å vara lessen över?
Haft en skön helg hemma me familjen...En rolig da på Ikea me vänner, köpt mej saker te lägenheten som fått de å bli lite mysigare...Rickard får jag träffa om bara 3dar..Men ändå känns allt blääää nu...
Orka va en grinolle..tycker inte om mej själv just nu...
Men de går inte å kontrollera, känslorna bara väller...
Säger bara tur å tack för att mina vänner pallar me mej...Hoho :p
Å TUR SOM FAN att Rickard snart är här, behöver honom!!!!!

Neh..sova nu å hoppas att mit humör är bättre imon...

Gonatt..

Kommentarer
Postat av: AH

Snart blir det bra igen ska du se gumman ;)

2009-04-26 @ 23:53:49
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0