Påskledigt

Skönt å va ledig några dar, behövs verkligen känner jag...
Ska "fira"påsken hemma me hela familjen...Tiina me fam kommer oxå:)
Mamma ska laga smörgåstårta å vanlig tårta...Är visst fest när familjen är samlad..Eller som mamma sa igår, de är fest när pikkupiika (jag) kommer hem..haha ;)
Bara solen som fattas,men den kanske kommer imon...hoppas hoppas...

Ida ser dan ut såhär:
Handla på Ica
Lunch hos mamma...Go lasagne som pappa gjort provsmakade igår å beställde me mej några portioner hem te lule oxå :)
Hockeycup i Yt, ska fara å titta lite...Sitta i baren men blir nog inte lika kul som de brukat vara är ju minus öl å cider i år;)
Ska hyra nån film...Skräckis förhoppningsvis,vågar kanske se nu :p
Å bastu såklart!

Blev terroriserad inatt ;)
Vet inte om de va fest eller vad, men saknad verkade jag vara...hehe;)
Men de vart trevligt, länge sen nån ringt å väckt mej sådär me trevligt samtal...

Är redan jätte hungrig :(
Måste gå stressa på syrran som stått å fixat sej i 2 timmar ;p

Kommentarer
Postat av: Helen

Terroriserad är väl att ta i ;) klart du är saknad här nere i Stockholm!! kram

2009-04-10 @ 11:46:32
Postat av: Nadja

ursäkta att jag frågar så här rakt ut, oleks paksuna? Jag är nyfiken.. Inge alkohol? ont i ryggen? hmmmmm =D

2009-04-10 @ 18:37:06
URL: http://nbrunfeldt.blogg.se/
Postat av: syrran

on sepaksuna nadja=)=)

2009-04-11 @ 11:24:13
Postat av: Nadja

Men guuuuuuu va kul!!!! =) Grattis =)

2009-04-11 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0