Rumpmassage?

Sugen på allt möjligt å omöjligt samtidigt som jag mår illa :S

Va hos Linda igår å fick mej lite sol, bra balkong dom har ;)
Va tom lite röd efteråt, men ida syns de inget nå mer...Borde nog ha farit ida oxå men blev lite slö, jobbigt å åka buss :p Ångrara mej nu iofs för har inte att piss å göra, nog för att jag typ skulle kunna sova...Skit trött...
Nå kommer mer soliga dar förhoppningsvis!:)
 
Känner att jag skulle behöva lite massage, byggt pussel i 4 timmar å de känns...Ont i nacken, ryggen å rumpan..
Vars är min man när jag behöver honom??!!
Nåh tur att han flyttar upp snart, ojoj va han ska få slava...hihi ;)
Hoja, måste sluta skriva ligger inge bra här...aahh...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja balkongen är riktigt bra=) Blir nog den för mig imorgon bara vädret tillåter :)

2009-04-16 @ 23:50:20
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0