Sambo..

..livet börjar igen ida :D
Så härligt...slipper jag vänta å längat ;)

Sitter å dicker första kaffet för ida...Solen skiner, jag har öppet balkongdörren å lyssnar på the voice..Blev väckt av Rickard som satt på arlanda å väntade på flyget..
Känns som att jag fått en bra start på dan :)
Å så är de ju valborg..Är väl inte speciellt så men ändå en mysig da..
Blir grillningspremiär för min del..gott gott :)
Ska vara hos Linda å Andreas me alla mina bästaste vänner, så de blir nog mys :)
Linda har ju skaffat sej spelet Buzz oxå, provspelade igår...Va liiiiiiite duktig på vissa kategorier iaf ;)
Blev helt fast iaf, tyckte de va jätte kul :) Så då vet jag va jag kommer göra hela kvällen, tjata på folk - spela me mej, kom igen, spela me mej! hihi :p
Men ingen singstar, är ju kul..Men inte utan alkohol, tycker som att rösten å jag blir mycke bättre me lite % i mej å utan är jag bara sämst å vågar inte sjunga ut...hehe..

Skulle behöva hoppa i duschen nu å göra mej lite fin te Rickard kommer..
Nog för att de blir svårt ida, mina ögon är HELT röda :(
Nåh, tror inte han bryr sej så mycke om mina ögon..hehe ;)

Ha en mysig da :D
Krams!


Kommentarer
Postat av: tintti

Sää ja Maika ette kuulosta hyvältä ko laulatte päissään!!

2009-04-30 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0