Tjockis

...jag är en tjockis :(
Jo jag har anledning till att jag är rund om magen..
Men de känns ändå inte kul just vid de här läget när de ändå syns så pass lite för då kan folk som inte vet tänka:
- oj va hon har gått upp i vikt!!
Eller nått annat sånt roligt kan dom tro...
Därför jag håller mej lite gömd, i stora kläder osv..sen är jag lite ovan me att se mej själv såhär, aldrig vägt såhär mycke förr i hela mitt liv...Så de känns ju liiiiite surt..Men får tänka positivt...
De växer något fint inom mej, ett nytt liv , nått som är bara mitt å Rickards!! :D
Fast egentligen vem bryr sej om va folk tycker å tror.....
Tror dom att jag bara är fet så låt dom tro de då;)

neh måste nog sova nu...
jobb imon sen semester några dar!!!!!! :D

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: AH

Sluta göm dig! Din mage är så söt :)

2009-04-21 @ 23:18:26
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: tintti

Et sää mikkään paksukainen oo!! Oot ihan sama söpö syster yster:)

2009-04-22 @ 05:29:34
Postat av: syrran

välkommen i gänget;)nu är jag stor(tror jag)tycker det själv iaf=)

2009-04-22 @ 07:48:58
Postat av: Nadja

Det är ju så sött att vara gravid ;) vilken vecka är du i?

2009-04-22 @ 16:24:11
Postat av: Linda

Precis, låt andra tro att du är tjock då, men de är du ju på ett sätt, men inte av för mycket mat eller något annat sådant utan av lilla bäbisen som ligger i magen och gror =) Mysigt och vackert med folk som är gravida!

2009-04-22 @ 18:05:11
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0