Typiskt

Otippat att solen gömt sej när jag har semester...GAAH! Blir tokig...
Nå syrran berätta för mej igår att man blir lätt brun när man är gravid så jäkla jag ska pressa i solen i sommar!
När vi va i Happis å jag sa te pappa att jag skulle behöva köpa en bikini blev han chockad..
Typ: Va ska du me bikini, du är ju gravid å tjock te sommaren? hehe 
Men klart som fan att jag ska ha en, ska gå omkring i den å va rund å go ;)

Va å klippt mej igår...Kändes inte alls nå hemskt när hon kapa av mej håret...Trodde ju att jag skulle börja gråta men nej nej, kändes riktigt bra :) Blev fin färg å lagom längd, så jag är nöjd! Försökte ta en bild på mej å sätta upp men jag på bild = aldrig bra! Så gav upp te slut...Får se om jag lyckad få till nån bra me en kamera för nu försökte jag bara me webkameran å de gick inte alls...Nå ni ser ju om de dyker upp en bild eller inte :p

Ne nu har jag druckit upp mitt morronkaffe så de är dags att hoppa i duschen sen gå te syrran å se om hon har kommit upp änn...Å så måste vi hitta på nått å göra...:)


Kommentarer
Postat av: Nina

ja man blir rätt brun men får lätt pigmentförändringar så jag solade inte alls då jag var gravid, men det är inte alla som får det.



jag är också sugen på att klippa mig, blev det page? :)

2009-04-25 @ 13:06:34
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har glömt att gratulera till den kommande bebisen, men har inte suttit vid datorn på tre veckor så det har som inte blivit av :) Jätteskoj! Krams

2009-04-26 @ 18:27:10
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0