Allt förändras...

....verkligen när man är gravid..
* kroppen= den största förändringer, brösten, magen, rumpan, låren allt blir större..Händer å fötter svullnar..Man blir lite rund om kinderna ;)
* håret =  växer snabbare, är mjukt å svårt å fixa
* hyn = fet å flottig, fått mycke finnar på hakan ;(
* ögonfransarna= klibbar å är svåra å måla, känns glesa å tappar mycke fransar
* humöret = går upp å ner som en jojjo
* synen på folk = är mer uppmärksam, ändrat uppfattning om  människor under min graviditet
 Längtar tills jag får bli mej själv igen...
Alltså - 20 kg (gråter av bara tanken, vilket jobb å gå ner)
Håret, hyn å ögonen blir sej själv så man kan fixa sej å känna sej fin!
Har alltid haft humörsvängningar så är nog nått jag aldrig blir av me ;)
Vet vilka mina vänner är, verkligen! :)
Men får va glad ändå..för när mamma såg mej senast sa hon att jag bara blir vackrare när jag är gravid!! ;)
Å min mamma är brutalt ärlig, hon skulle aäldrig säga nått hon inte menade..Å hon kan va grym, hon har bla sagt nångågn för länge sen att jag va tjock som en gris..Haha de är sånt man minns..
Jajja ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är övertygad om att du är jättefin i alla fall :)

2009-08-16 @ 18:31:55
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0