Börjar bli less


De här är nog första dan sen jag slutade jobba som jag känner mej riktigt riktigt utråkad å känner att de inte är så kul å va hemma...Vart hemma i 8 veckor nu så kanske inte så konstigt att jag börjar bli less..
Iofs är de här oxå en av få dar då jag verkligen inte gjort nånting..
Samtidigt orkar jag inte göra nånting heller...
Är så konstigt de här, man är jätte rastlös å vill göra en massa men sen orkar man inte göra nånting..Jobbig känsla!
Tror oxå de gör mycke nu när jag kanppt har 6 veckor kvar (+-2 veckor som de oftast är) som gör att min rastlöshet blir större, nu går man bara å väntar..Inte så mycke annat å göra..
6 veckor är ju som mycke men ändå väldigt lite så väntan å längtan är stor!!
Samtidigt är mitt psyke i obalans (pga förlossningen)
Vissa dar mår jag toppen, inte ett dugg rädd, helt säker på mej själv å tror att jag kommer att klara de galant..
Andra dar vågar jag knappt tänka på de, är dödsrädd å vet inte va jag håller på me å funderar på allt som kan gå fel..
Undrar bara hur de blir ju närmare den dan jag kommer.. Å då de verkligen gäller!!!
Nåh ska inte grubbla över de för mycke...blir bara kocko ;)
Jag menar SÅ många andra har klarat av de, så varför skulle inte jag?
Man får ju en underbar belöning efter all smärta..Får försöka tänka så :)



Jajja är väl dags för middag nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0