De räcker nu!!

Är de nån annan eller bara jag som tycker de ska bli skönt me lite kallare väder å lite regn?
Att jag faktiskt längtar efter lite kyla...
Nu har de vart sååååå varmt såååååå länge å jag börjar tycka att de är riktigt jobbigt å svettas hela tiden..
Vill frysa!
Vill kunna krypa under täcket å frysa å mysa ordentligt ;)...
Nu är de omöjligt å mysa,  jag tycker de är för varmt kan typ inte andas..
Plus mitt extar bagage i magen gör de hela liiiiite jobbigare å göra nånting utan att svettet rinner ner...bläh!
Fast måste säga att kvällarna är riktigt fina, varma å mörka...Känns som utomlands :)
Ne ge mej höst!
Trodde aldrig jag skulle önska att somman va slut men men.....de räcker nu ;p

Vart en sväng te ötå i helgen..åkte dit på freda..
Umgicks me syrran, vi hade våran egen lilla variant av "kräftskiva"..De va gott :)
På lörda åkte dom iväg te Tiina så då bestämde jag mej för att åka tebax te Luleå..
Anna bjöd mej på choklad våfflor!!! MUMS!!! Vi såg en film å hoppade i säng å sov gott :)
Ida har jag solat lite, sovit lite å sovit lite till...Vart väldigt trött ida...
Å snart kommer Rickard hem från sin Umeå resa där han träffat alla grabbar från sthlm..
Ska bli kul å höra av dom haft för sej :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

nu kom de ju lite regn och lite åska ;)

2009-08-09 @ 23:02:11
Postat av: sussu

äh står ju inte att de var jag som skrev de fastän jag skrev in de.. voi voi

2009-08-09 @ 23:03:44
URL: http://sussu35.blogspot.com
Postat av: Nina

jag känner faktiskt likadant!! lite svalka vore inte helt fel!

2009-08-10 @ 18:55:11
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0