Helt naturligt


Drömde inatt att jag va å shoppa me Anna..Hade på mina bagyjeans å skulle prova den gröna adidas jackan (som jag vill ha)..Kolla mej i spegeln å insåg helt plötsligt att jag fick stängt jackan å hade på mej ett par jeans jag inte kunnat använda på månader..Undrade vart magen tagit vägen..Då kom Anna å drog upp tröjan på mej å där hade jag ett stort bandage..
Hon sa:
 - sussa du har ditt barn readn du har gjort kejsarsnitt...
Då gick de upp för mej att ja, de har jag ju faktiskt..Men kunde inte minnas de bara för att jag vart så drogad under hela processsen..

Drömmen kom väl för att jag skulle på ultraljud ida..
Tur va de ingen sanndröm, modekakan hade lagt sej bra så nu kan jag föda helt naturligt å normalt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0