Lilja


Har länge velat ha en tatuering men inte riktigt vetat vad jag vill ha, bara att de ska va nå blommor, va lite större å att jag vill ha färg..Ingen svart..Tycker de är finare me färg :)
Å nu när jag ser på  Miami ink å La ink så har jag blivit ännu mer sugen..
Vill ha en nuuuu!!
Å nu har jag äntligen kommit på va jag vill ha oxå..Va min namnsdag nyss (11/8) å då klicka de :)
Liljor!!
Suasnna betyder lilja så är ju perfekt! :)
Sen är dom ju riktigt fina!!

Finns massa fina bilder på lijlor som man kan få inspirtaion av, finns i massa olika färger..
Så nån vacker da här snart ska jag ha en ny tattoo!
Kanske samtidigt som Rickard ska göra en...Han vill ha nått me våran bebbe, typ namnet eller nått tror jag :)
Sen är ju frågan:
Vart i Luleå ska man tatuera sej? Vart är dom bra?
Har som ingen koll...

Kommentarer
Postat av: Annie

i Piteå :)

2009-08-19 @ 11:00:33
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha ha vi tänker lika! :) Har också tänkt göra en sån tatu...jätte fint! Kom till Väsby och gör den :) Hoppas allt är bra! kramar

2009-08-19 @ 19:42:58
Postat av: Nina

ja piteå är bäst, left hand eller no remorse tattoo :)

2009-08-20 @ 15:21:08
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0