Redo!

Är redo, nu kan Noah komma :) Nu är ALLT fixat å klart så nu är de bara väntan kvar då..
Snälla söta gosse gå inte över tiden iaf ;)
Har börjat känna lugnet nu dom senaste daganra, är inte rädd nå mer bara redo..

Kul morron jag haft ringt runt..
Först ringt te akelius, om 3 saker:
* Nycklar.. Ja ojjjj ooops dom hade fått in mina nycklar för länge sen.Varför har dom inte ringt mej då?!! gaah!
* Garageplats..De ska jag gå in å fixa efter kl14..Så de va lättfixat :)
* Elräkningen..Vill ha den varannan månad!
Telia:
* Mobilräkning..Vill ha den varje månad!
Va lång kö, plats 74 hade jag...orkaaa..
Försäkringskassan:
* Föräldrapenning..Vill ha mina papper så jag kan planera hur mycke jag ska ta ut i veckan!
Ännu värre kö, plats 218..de tog sin lilla tid kan jag ju säga..
Men nu är allt sånt fixat iaf..så de känns skönt!

Har letat lite nya recept på mat som jag kan laga, lätta snabba recept..
Hitta massa goa på bla fisk (som jag är så dålig på å äta, är ju jätte gott men blir oftats bara stekt lax)
Ida ska jag prova göra ett recept som jag hitta på torsk i ugnen..Verkade inte allt för svårlagat..
Får väl skriva sen hur  jag lyckades me de å hur de smaka :p
Måste verkligen få nya ide'r te mat! Känns som att jag alltid lagar samma, fast samtidigt blir de inte att vi äter samma mer än typ 1 gång i månaden så egentligen äter vi väl ganska varierande mat..
Men vet inte börjar som ändå bli less på allt :(..
Måste få pappas recept på laxsoppa...Den är gryyyyyyym!!! :)
Som hans lasagne å egentligen allt han lagar...hehe..
Åååh vill hem å äta pappas maaaat!!
Nå vi åker nog te ötå på lörda morron..Syrran lovade mej go mat, hihi!! de tackar man inte nej till ;)
Å så vill jag ju gosa lite me söt Alma, tjaffsa lite me besservisser (vet inte hur de stavas:p) Rebecca som kan allt å vet allt :p, bråka lite me trottsiga Thilda som lätt blir sur på moster :)





Kommentarer
Postat av: rebecca

Va? kallar du mig besserwisser!!?? :P

2009-08-31 @ 19:58:34
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: syrran

va kul att ni kommer!!!!!=)va önskar du för mat av mästerkocken mej???;=)

2009-08-31 @ 21:06:06
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Och så hoppas jag du har bra försäkring på dig och tecknar en ordentlig för bebisen :) Jag är inte skadad av mitt jobb, nej :) Du verkar ju ha fått ordning, nu väntar t o m jag på att det ska dyka upp en liten pojke, är ju nyfiken! Kram på er!

2009-09-01 @ 18:07:13
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0