Sömnbrist

Aaahh..!#¤%&//)=!!! *Swear*
Har inte sovit inatt! Blir tokig...Kl 05 gav jag upp å steg upp va vaken 2 timmar å sen gav jag upp me de oxå
(finns inget å göra den tiden en lörda morron) å gick å la mej igen, va så utmattad att jag bara låg å grina å tyckte synd om mej sjäv för att jag inte kunde sova :(..Men teslut somna jag igen å sova te 10..tur de iaf :)..
Ja är väl såhär de kommer vara sen när bebisen kommer oxå, lite sömn..Men då kan man leva me de, men nu innan den har kommit vill jag faktiskt kunna sova!! Nåja..


Nu är vi bilägare!! Hihi, mer vuxenpoäng..eller svenssonpoäng kanske man kan kalla de ist ;)
Känns bra me bil iaf, kan vi göra lite mer..Hälsa på folk mer, åka upp te ötå mer, handla mer hehe...Ne men bil va verkligen nått vi behövde..Blev en opel astra combi 02a, en vit..Duger bra åt oss :)..


Oj nu är de nån som har hicka i magen..igen :)..Magen skakar..Ååh min lilla älskling :)

 




Härligt väder ida..Vet inte va de är har aldrig gillat regn å höst förr men nu är de mysigt..
Grått å regnigt ute å jag njuter..Fel på mej?
Ida ska jag verkligen bara mysa, ska inte ens klä på mej, ska inte göra nånting ska bara vara, lata mej å va slöast ;p..Så är de!

 

Jajja..njut av denna sköna lörda :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

det är ju så mysigt med regn.. Bara mysa hemma, ligga i sängen och lyssna på regnet.. Har alltid tyckt om regn =) Hoppas du får en bra helg!!

2009-08-29 @ 12:17:30
Postat av: Nina

vad jobbigt att inte kunna sova, man behöver ju vila innan bebben kommer.



så spännande, han kan ju komma när som helst :D

2009-08-29 @ 14:47:52
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0